this is me for real

My photo
my name is isyraq aka isyroc.Here is my blog go check it out.PEACE!!!

Tuesday, February 22, 2011

SELUAR MERAH

finally i got my own dickies i was so damn happy.haha sbb seluar pon gile.berbaloi la dah la aku gi meronda 3 shopping kompleks utk cari seluar ni.dah la beribu kedai aku gi.akhirnye lps berjam2 aku round sungei wang plaza bukit bintang plaza n times square.akhirnye aku jmpe satu kedai yg jual ape yg aku nk.aku msuk je kedai tu dah nmpk dah seluar merah pastu aku rse ur made for me ehh gedik hahha.aku ambik seluar tu tgk size XL!!!! hmm ok la aku try je la dulu longar gile babi sial goyang skit jatuh hahaha.pastu aku fikir xpe la beli je la seluar kalo longgar pakai la tali pinggang pastu abg kedai ni gi la letak seluar merah size XL ni kat counter then akak counter ni ckp size XL utk dak tu!!! pastu dia suroh ambik seluar merah yg ade gantung kat dinding suro tgk muat ke x gan aku.abg tu pon ambik n kasi la aku n aku pon gi la try tgk size M ahh mmg sesuai la gan badan ramping aku ni hahaha.lps try aku teros hantar seluar merah aku tu kat cashier n bayar gan duit aku sendiri act duit mak aku kasi kat aku hahha.so ni la cite aku mencari satu seluar merah hahaha.aku tau sakai kan.kalo sakai diam kay! PEACE!!!

No comments:

Post a Comment